can we try again too start a new story?

detta inlägg är tillägnat åt min biatch...<3

visst va vi lika?



bästa vän, syster, biatch osv. allt som du var för mig:) nu är det snart ett år sen vi började vara som mest, vi gjorde nästan allt tillsammans, när jag va sjuk sov jag hos dig o du tog hand om mig haha, o sen smittade jag dig o du sov hos mig x), du blonderade mitt hår (haha;d), graviditetsbyxorna haha:D, våra planer om sommaren på öland och allt vårat "fjortis-ande" just nu önskar jag faktiskt att det kunde vara sådär igen! älskar dig biatch vad som än händer! och av alla mina vänner är du nog den som hjälpt mig mest igenom svåra perioder:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh jag saknar det hur mycket som hälst! Vi hade de alltid roligt. alla minen kommer alltid att finnas kvar. Och förlåt för att jag inte kunde komma i går på din födelsedag :s

Älskar dej sjukt mycket my biatch! <3

2009-12-19 @ 13:34:02
Postat av: elin

oj glömmde ;)

2009-12-19 @ 13:35:14
URL: http://eelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0