du är något jag inte kan sätta ord på


bilden; cencur ffs! jag och anå. fick sovmorgon idag till 9, behövdes!! eller tänkte gå upp vid 8 skulle ju till doktorn men mamma väckte mig aldrig, men jag behövde ju sova så det var bra. var i alla fall hos den nya doktorn, han pratade snabbt haha men det gick super snabbt, får provsvar på blodprov imorgon redan och 2 minuter efter besöket hade han skickat något till apoteket så vi kunde hämta en hel rad medeciner, yeah jag är nu ett vandrande apotek. utslagen på och under näsan jag pratade om i förra inlägget är ju förstås ****koppor IGEN! åh vad jag är duum, andra gången jag har det på 4 månader nu, har jag otur eller vaaad?! (retorisk fråga ffs)
igår var den enda kvällen jag inte skulle behöva plugga denna veckan men den dagens ork gick åt under bion, haha det ska väll inte vara så jobbigt men det är så annorlunda än att vara hemma o chillaaa hehe. så var jätte sur och trött när jag kom hem. ska ju plugga som faen idag och har redan gjort det + städat upp lite på mitt rum så känner mig piggar nu (jag blir piggare av att plugga och städa haha) men sen har lillasyrran lucia ikväll och den andra imorgon klockan 07.00!! yeh.
men ska dra och äta nu luktar gott i hela huset, tjuuhäj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0