ett STORT minne av år 2009 är..

..alla fester med anna, tror fan vi har varit överallt! denna höst och vinter har vi festat som tokar, dock inom en viss gräns, men kul har vi haft! nyktra eller onyktra. btw så verkar vi lite sådär onyktra vanligt vis, hahaha. älskar dig anå!! saknart.

bild från rasses misslyckade fest! har btw en snigg video när anna och jag babblar om hur rasses fest skulle gå åt skogen. några timmar senare blir alla utslängda och vi lullade runt (vi var nyktra) i lilla virserum till typ halv 12.

dagen-efter-bild från en kväll ute i lilla viserum. festen blev inte av så vi satt vid baken till typ 12-.- ahhah, ramlösaflaskan med vin och sprit i som lilla robin trodde var vatten, han tog en klunk och spottade ut, gaaaarv

denna kväll var så jäkla skoj! började med lite småfest hos natta. sen åkte vi te kaffeberget och det slutade i jontes stuga. nästa dag skrattade vi konstant haha, "jag ska pissa på din epa nicke!!!" fick inte komma in hos nicke och jag var pissenödig...-.-

hahaha en bild på rasse från kaffeberget, vilket mongo han är!

åhee kommer inte ihåg vad vi gjorde denna kväll, tror de va bästa 37:an! haha fan vad kul det var! inga småfjortisar haaha sry^^

påväg till tompa på lite fest, jäkla psyke, massa småfjortisar typ-.- fast träffade på lite kuligt folk, som lill jonas eller vad hette han? världens minsta kille som skulle gå på styltor, jäkligt full. gissa om vi skrattade..

påväg till anna för att hämta upp henne och sedan dra te vena på fest.

vena! blev hämtade vid 9, hahahahahahha. kan inte sluta skratta fan vad vi är tröga anna! men vi hann med en del ändå..

mja, där slutade väll festerna för 1-2 månader. det blev för mycket, lagom är bäst! men erkänn vi hade kul på alla fester anna? vi är bäst på fest! 37:an ägde nästan allt dit måste vi någon gång igen!

ahhaha! dagen efter.. jäkla bakis bild, btw har jag denna bilden på min header :o

hahah... förlåt men måste skratta
detta kommer vi aldrig göra om iaf.
har säkert glömt en massa skit.. hm, isabells ponny fest, marknadsfesten, fiddes lilla fest där vi lekte städtanter, på sommarlovet när vi var vid bandybanan och sjöng lovsånger^^ hah! och får ju inte glömma länsman, haha, kommer ihåg där när jag sa till anna att hon va min bästa vän, okej det där lät lite fag^o) och hon bara, neeeeeej det är jag inte! haah, anna fattar. osvosv.

Kommentarer
Postat av: H & J

Kul med många bilder! Kolla in vår blogg, rätt ny

2009-12-29 @ 23:55:54
URL: http://amore.blogg.se/
Postat av: Anå Sidenbäck

länsman oxå :D hahah fyfan har inte sett alla bilder. :))<3

2009-12-30 @ 02:16:37
URL: http://shockad.blogg.se/
Postat av: Anå Sidenbäck

BTW han hette Lill Linus :D<3

2009-12-30 @ 02:17:10
URL: http://shockad.blogg.se/
Postat av: Anå Sidenbäck

& btw igen xD jag har träffat lill linus efter de på en fest i vimmerby :D:D

2009-12-30 @ 02:17:40
URL: http://shockad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0