JAG SAKNAR MIN KÅMPIZ


yes jag saknar min knasiga anna, skulle ju te henne igår men blev inte så haha, så jag skulle till henne idag men det blev inte heller så heheheheh(a) sry anå<3. och jag kanske saknar kinky david på bilden haha lite med, fast han är rätt jobbig, fast det är lite kul att bråkas, aja ska sluta re om de nu;)

höm jag vill ha hem kläderna jag beställde och hm paketet:) hmgrejorna måste ju komma imorgon..
och så jag har träningsverk överallt typ, haha vet inte varför:p

måste bara tipsa om en blogg! älskar denna blogg, det är nämligen min balder bff's blogg! tha becka kjell blogg!
och så en annan bra blogg, anå's blogg! hon har mest bilder fast det är ju bara bra tycker jag, Anna Sidenbäck !

vi hörs nog senare för har inte så mycket för mig ikväll!
puss

Kommentarer
Postat av: rebecka

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalder ! vi måste åka den tsm en gång till innan vi dör !!!

2009-12-27 @ 23:04:09
URL: http://rebeckakjell.blogg.se/
Postat av: Anå Sidenbäck

Balder.. den hade vi 2 oxå kul i. :))) Jaaaa vi kanske ses ngn annan dag på jullovet.

2009-12-28 @ 01:06:34
URL: http://shockad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0