tänk alla gånger som jag låg tätt intill

orkar inte blogga nu, för antingen blir det så att jag börjar dra upp massa saker som är fel med världen och så blir jag känslig, och nää de är inte riktigt min grej haha! Eller så blir det kort och tråkigt och de är felfelfel

satt iaf och kollade på gamla bilddagböcker. det är sjukt så många minnen som man skapar där, allt man skriver som inte alla gånger är sant och saker som sårar. det är också sjukt vad människor förändras, många klagar på vänner som förändras, men alla måste förändras, varje slut är en ny början, förändring är det bästa vi har. det kan inte alltid vara bra och flyta på, tänker efter, visst tröttnar man snabbt på saker? ialla fall jag.

anna har jag tagit upp som exempel innan (när jag blivit lite känslig typ någon gång på natten när anna sov i min säng från typ 5 på dagen till nästan morgon? haha det har hänt fler än en gånger;p) men jag hittade en text på en av annas gamla bilddagböcker där jag var arg på henne, förbannad tillochmed. tror aldrig jag varit så arg på henne någon annan gång. men det hör inte till saken, i texten har jag till exempel skrivit "du är det värsta som har hänt mig, önskar vi aldrig blev vänner" och det hade jag nog tänkt mig för innan jag hade sagt det irl. för som ni själva fattar är anna min närmsta kompis, och hela sommaren och aug-sep har hon gjort mig så himla glad. ajaaa, ni vet ju hur det är, en vän som betyder så mycket så att det går inte att sätta några vettiga ord på att!
anna är en bra förebild, det kan jag också vara. yngre tonåringar som jiddrar varje dag på bilddagboken om att man inte orkar och att livet är skit och man hatar sitt liv. BULLSHIT! det är ren skit, jag blir så arg fast ändå sårad när jag ser sånt för jag har ju varit där själv, de har väll dem flesta. och jag är ledsen men livet blir inte enklare ju äldre man blir, tvärt om.
jag kommer ialla fall ha fosterbarn och hjälpa tonåringar som har det svårt när jag blir äldre. för fy fan så som socialen behandlar tonåringar... det är sjuukt.
jag blir rädd när jag tänker på det. speciellt för att det var så sjukt jävla nära att dem satte in anna på något ställe, tack gud, jesus att anna är så envis! tack barraza. gaah
sketan också nu blev det ju sådär känsligt ^o) yeah, lär ju ändå radera detta inlägget.
men ni som läser det, kommentera vad ni tycker och om ni gått igenom något svårt? jag är pratglad idag och måste säga att jag är rätt duktig på att hålla tyst;)
pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra skrivet tycker jag :)

2009-12-07 @ 19:15:14
URL: http://aagneeez.blogg.se/
Postat av: Anna Sidenbäck.

<3

2009-12-08 @ 00:36:34
URL: http://sdnbc.blogg.se/
Postat av: mikaela

jag älskar din känslohet, för du vet alltid rätt saker att säga <3

2009-12-08 @ 16:42:36
URL: http://miikaelagunnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0