there's a piece of you that's with me everywhere I go


jahopp, så är man hemma:) ska snart äta mummsigt, är så hungrig! har bara ätit frukost idag kom jag på nu;O hehe. åkte pulka efter pollarna idag.. haha jag har blivit jätte rädd för att rida med :s sen åkte vi två hundar och jag maja och ingmar i traktorn hem.. lite trångt kanske haha.
iaf, till saken dåååra! koftan och toppen på bilderna skickade jag efter igår, +ett litet nitskärp till koftan och skinn tights eller vad det kallas:p allt som fattas är ett par mysiga öronmuffar nu i detta vädret :D
allt från nelly.com.
jag och ewe kollar mr.bean nu haha, så söt han är, fast vet inte hur många gånger vi har sett dem hära avsnitten.. haha. senare blir det en annan harry potter film.

btw! backen kanske inte öppnar på tisdag, det kanske blir onsdag eller lördag ist:(

Kommentarer
Postat av: mikaela

va bra då :)

hihi de är lugnt <3

2009-12-27 @ 01:05:40
URL: http://miikaelagunnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0