tjugoförsta december tvåtusennio

dags för lite text i bloggen kanske? hehe, jag lägger ju mest ut bilder och det är för att jag tycker själv att det är roligare att 'läsa' en blogg med mycket bilder. t.ex om man läser någons blogg som man inte känner så väll är det inte det roligaste (enligt mig) att sitta och läsa texter hehe, kollar hellre på bilder;) men det är ju bara min åsikt!
idag har vi övat på spexet som satan, om man får säga så:p. och jag tycker det sitter rätt bra nu, eller det måste det! för imorgon gäller det! kommer bli superkul haha. men innan det så är det hockeymatch, och jag ska spela! ahah tro det eller ej! men jag ville faktiskt spela ishocket när jag var mindre, jag har alltid älskat skridskor, tyvärr är jag inte så skillad (duktig) på det där med att bromsa... hehe, spräckte ju skärmen på mobilen förra året pga det när jag tävlade med rasse och nicke hehhe, körde rakt in i sargen ett antal gånger, lite oseriöst kanske men ändå.
jaja, mycket packande och stressande och konkande bilder det imorgon. men ännu fler skratt.
är även väldigt sugen på mina betyg... men ska inte heller hoppas för mycket.
kram på er! och ha ett bra jullov.


Kommentarer
Postat av: Melissa Gustavsson

Hej!



För att bli nominerad till nästa vecka kikar du in på söndag igen och anmäler dig :D

2009-12-21 @ 21:06:36
URL: http://melissag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0