wunderbara släkten..


världens bästa morfar!                  världens gulligaste iris<3

enäggstvillingarna hanna och wilma

lovvis, elin, oskar och ewe

bror                                            fina kusin elin:)

snuttis mullander<3

magnus (som ser lite mysko ut:o) och iris världens sötaste kusin, åååh<3

oskar, arvid och challan!

sen kom vi hem , finally:D

vilka prinsessor haha
skoja ni vilken bildbomb! måste bara säga att alla barn på bilderna är mina kusiner+syskon! haha snacka om släkt ju:) julen har varit mysig, att få träffa mammas wunderbara släkt haha. men lite tråkig faktiskt, saknar det dära myset hos farmor, har firat där så länge jag kan minnas.. men de börjar bli gamla nu hehe...:) men det var mycket mys hemma och fina presenter, fast jag tycker inte att det är det viktigaste. haha fast å andra sidan har ju inte mina paket till de andra kommit hem än (a) bajssss jäkla post ska vara så seg! aja

mys på julen iallafall! nästa år får det bli många paket...

hoppas ni haft en bra jul!


Kommentarer
Postat av: rebecka

sötis iris! :O <3

2009-12-25 @ 11:57:20
URL: http://rebeckakjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0