1

I love you.
saknar otto<3

hemma nurå:D bilder kommer när man orkar.
igår blev det att åka runt på öland, t.ex till böda sand..
sedan åkte vi till långe erik, och elin o jag skulle gå upp,
men den där tjur-kärringen som sålde biljetter kom vi inte så bra överens med.. ;

kärringen- hur gamla är ni?
vi- 14
kärringen- egentligen får man inte gå upp utan vuxen, det är stege sista biten
vi- men vi kan väll gå på en stege!?
kärringen- har ni klättrat på en stege förut?
vi- ja det är klart
kärringen- men visa hur man klättrar ner för en stege då
elin- men hur ska man kunna visa här?!
jag- såhär *visar*
kärringen- nehe! så kan man inte alls göra
jag- jo det kan jag!
kärringen- nej!
elin- kom nu sia, vi går!
jag-  jag kan visst göra så! jag ska upp!

(haha mitt psyke)

sedan på kvällen va vi ute me becka macke razmodo och henke.
träffade även några haha dom vart lite små roliga:P becka målade med sprit-penna på mig och elin, skit fint!
men min hade gått bort nästan helt idag så elin tog bort den och gjorde ny, fast den blev lite konstig på ena sidan så hon ska göra om igen hah:P men iaf, det är ett hjärta med två(tre) "taggar" högst upp på varje sida. det ska även stå "otto" under;)

vi ska sova hos erika ikväll;) imon ska jag (förmodligen) äntligen pierca mig i den lilla 'snibben' på örat som är full med brosk, och kanske högst upp på örat med. vad tycker ni? både och (isf båda på samma öra) eller bara i 'brosk-snibben'??

Elin, hennes mamma och jag var även och shoppade på baronen idag. hittade ett par underbart snyggaklackskor, men köpte dom inte, visste inte när jag skulle ha dom och det är så jobbigt att gå i så höga klackar :S Elin hade även psyke på mig ett tag, jag har tydligen blivit bonne haha;) hon tyckte att jag hade tappat smaken där ett tag^^ men iaf, det blev tillslut dom där vita håliga jeansen från gina som jag velat ha ett tag (dock är dom jävligt tighta i bena) två skit fina klännigar/tunkior från bäästa affären new yorker, och trosor och armband från h&m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0