2


elin som har målat på mig! as nöjd:) tyvärr går det bort skit lätt, så måste fylla i varje dag typ...

tjosan, lite rörig kväll igår men det löser sig alltid..
inge värst med sömn inatt men iaf, vaknade vid 10, det var kokhett ute!
+att jag hade sovit med jeans o allt-.-
Elin och jag cyklade hem te henne, hjälpte henne mamma me lite grejer,
t.ex pensla och sockra bullar, mums!:D
senare ska vi åka å plocka jordgubbar tror jag,
sen ska jag pierca mig i örat äntligen ju :D men ska jag göra på båda ställerna??
om hon har tid ska jag nog de :D vill verkligen de.

lite bilder från öland..





(becka målade på elin...)

(becka målade på mig..)


köpte jeansen på gina..



hejdåå

Kommentarer
Postat av: anna sidenbäck

höhö palla tjafsa och va tjuriga HELA tiden på allt och inget ,, vi tog de på ett bra sätt inte konstigt om man säger så vi är ju fan bacon ftw! ;Ooo<333333

2009-07-03 @ 00:07:47
URL: http://sssidenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0