baby

tj0e, igårkväll blev de film och mys.
sov dock inte så gott, är orolig för ottos astma..:s
+ att han är as förkyld, o han har smittat både sin mamma och mig^^

idag på morgonen åkte otto å jobbade så jag åkte me Lotta te baren o va där me henne,
sen vid 2 åkte vi te vetlanda, kom hem vid 18.40 haha!
fast vi va en liten sväng i stallet med.
blev typ inget för mig, eller en tröja på gina och brunkräm(y)

ska hem imorgon, för då kommer lotta m familj! min moster som har bott i USA i ett år fast som har flyttat hem,
men dom ska flytta tillbaka nästa år tror jag det var.. kanske man borde hänga med?;)

jag får väll sitta här ett tag för otto och patrik och någon spelar halo^^ tråkiga dom är!
men de gör mig inte sådär jätte mkt hihi.

imorgon ska vi hämta maja me^^ då blire inget lugn här längre kan jag ju säga moahah..

SNART ÄRE MARKNAD:D hihiuhu

btw! jag SVIMMADE i duschen igår:o omg...
loveyou/Sia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0