bacon

vaknade typ 10 idag, vi skulle hjälpa någon att flytta, först åkte vi och lastade massor med grejer i hästtransportar,
haha otto var jätte sur och det regnade^^ sedan skulle jag otto maja och patrik paddla hennes kanot till järnforsen,
och då var inte kanoten där, så vi fick åka yttligare en bit bort för att hitta den, vilket betydde att vi skulle behöva paddla flera km extra. vi va 4 i en kanot alltså, och typ efter en timme, då alla var dyngsura och sura över huvudtaget (speciellt maja hihi) så fick maja psyke och ville hoppa iland och gå resten, och då hade vi inte ens kommit halvvägs. så hon fick hoppa av, men jag patrik och otto fortsatte att paddla, och jag paddlade nästan hela tiden förutom en bit då maja paddlade, så fatta vilka muskler jag har nu typ haha eller inte men ändå;) när det va typ bara 1 km kvar så började vi bråka i kanoten med, haha vi började skvätta vatten och slåss med paddlarna, haha herre gud, men kul vart det iaf, fast det såg nog lite roligt ut när vi gick igenom järnforsen i dyngsura kläder och med flytvästar på hahah... 
fast sen när man kom hem så blev det iaf en varm dusch och mat så jag lever;)
ska snart hem så då kan jag inte uppdatera:(...

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0