crazy kanottur

idag kom då anna, vi skulle ut å åka kanot med tyskarnas haha;)...
det var lite vågor oxå hah, tog bilder men jag som är sååå smart råkade göra så de blev små bilder(a)

uh shiiet! rätt passande flyväst(y)


vi hittade en ö som vi besökte, för vi blev lite osäkra på vägen hem;)

tur att vi hade med matsäck(y) flingor och chips!

liten bild tyvärr jag är smaart(a)
Anna tappade chipsen;)

höhö picknick sten!

tillbaka till kanoten, bara tur att den va kvar höhö

byebye ön=)

Anna: gaah en spindel! Sia simma under!

men vi åkte in till ön igen, Anna skulle pissa uuh shiiet

o jag fick vänta i kanoten, ensam buhu=(

hahah jag skulle ta kort på kanoten i bakgrunden för där i låg en gubbe och typ sov, fötterna stack bara upp, vi trodde den va tom först;) vi skulle åka och kolla om han levde så råka vi köra in i han, uuh shiiet:p Annas snygga min ftw:D (hon sa "uuh shiiet" på bilden)

tillbaks på land!;)

/BACONx2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0