huvudvärk!

tjosan, vid ca 11 skjutsade mammi mig te anna=) fast hon jobbade,
så först fick jag va me remi david o ngn, haha^^ fast hon slutade typ vid 1,
så vid 12 eller något så gick vi för att möta henne,
å vi hade bara en trasig cykel som inte gick å skjutsa på,
å anna hade en cykel utan pakethållare, å sen skriver anna ett sms till mig,
"ta inga genvägar" eftersom att hon tänkte gå å möta oss, men de fattade ju itne vi haha,
så remi tycker att vi ska ta en genväg bara för anna skrev så haha, så då går vi in på en grusväg,
men bara efter en liten bit kommer anna cyklandes från den stora vägen haha,
tur att hon såg oss (y) så då ska anna o jag skjutsa på hennes cykel utan pakethållare
(å de vet ni ju hur de har gått för oss innan hahah) å remi o ngn (^^) cyklade på den trasiga cyklen.
vi tog värsta omvägen haha..
sen när vi kom tillbaka badade vi i poolen, eller anna skulle hoppa i med utbyte emot ett kex haha,
å då kom remi å puttade i henne, å jag bara stod o skrattade, å då kom david å puttade i mig med handduk å allt:o
sen åt vi å satt vid datorn å lite höhö=)
älskar dig anna<3 hade grymt kul idag :D å på torsdag kaaaanskeee kanske jag ska följa med anna o dom te liseberg(a)
men INGET är bestämt ännu så håll tyst om de höhö=)

imorn o på lördag äre marknad med anna:D<3
på söndag mega släktkalas hos Sibritt o Lasse :D
å på måndag te baby<3<3

love life!=) /Sia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0