jag minns..

jag minns så väl, första gången jag var hos dig, det var en tisdag. jag hade prov nästa dag (fick G- i det haha, pluggade inget). Du nojjade dig hela vägen hem till dig i bussen om vad vi skulle göra och om massa annat haha, jag minns att uppförsbacken hem till dig va jobbig å gå i (det är den frtf), jag trodde du bodde i värsta stora huset så blev lite förvånad (menar inte att deras hus är litet dåra)^^ vi gick bakvägen för maja och amanda var där och hoppade studsmatta (kännde dock inte dom då). det första maja sa när hon såg oss va "men stick!" hahah:p det första Lotta sa till mig var: welcome to kaos, totaly kaos! hahah=) vi körde cross i skogen o jag va livrädd, jag fattade ingenting av alla vägar i skogen då, å inte hur erat hus hänger ihop med gården xD det blev en sen hemfärd och trots det så saknade jag dig hela natten tills de va skola dagen efter hahah, så det kan gå alltså^^ två dagar senare var jag där igen o sov där två nätter irad, redan då kände jag mig som hemma, trivs där så grymt bra:) och med dig bby<3

hahah murad gör om bilder med mig vet itne riktigt vrf men ändå hahah,
han gjorde något konstigt med denna bilden sa han men jag ser inte vad!?
otto sötnos<3


Kommentarer
Postat av: mikaela

de är ju två händer som håller ett hjärta ihop med fingrarna, och sedan i där är du och otto ;)<33

2009-07-31 @ 12:59:58
URL: http://mikaelagunnar.blogg.se/
Postat av: svar mikaela

hahah det menar du inte;)..<33

2009-08-01 @ 01:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0