kusiner!

nu har dom kommit, mina kusiner från USA:) eller dom har bott där iaf, o ska förmodligen flytta dit snart igen så varför inte kalla dom USA:are?:)
senast vi träffade lilla Iris va precis när dom kommit tillbaka till Sverige och hon va pytte liten,
och jag tror nog hon är den gulligaste bebisen jag träffat! :o:)
sen har vi även fått presenter med, det brukar vi få dom få gångerna vi träffar dom på året,
och jag fick, en liten gullig skrivbok, en minificklampa och en klocka! (bilder kommer) rena julafton haha:)


elin och jag, och tilda där i kanten:)

Iris, elin, jag och lovisa

Iris på kungatronen, typ hahah

hahah jag och iris:)

Iris (tha gangsta) och Arvid:)

Lovisa och Iris

Iris, jag och Lovisa

klockan, dock är den lite stor men jag älskar den iaf:)

skrivboken

minificklampan hihi


Sialicious ;D
kramiz/Sia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0