marknad

virserums marknad är över för mig:( de va JÄVLIGT kul iaf med ANNA becca nättan o massa fler:) tyvärr mötte jag as många som kom när jag skulle dra:( faan... men nästa år då jävlar! då svärt jag på allt att jag är te minst 3! festa med mig då:D! APAN PÅ BILDEN HAR ANNA Å JAG ADOPTERAT=) (VI HITTADE DEN PÅ MARKEN HAHA) VI ÅKTE AS MÅNGA KARRUSELLER Å I DEN SISTA RÅKADE ANNA SPOTTA MIG I HÅRET OCH I ANSIKTET:O hoppade även studsmatta hihi=) å becca GÖDSLADE som faen ahhahah:D bäst med karruseller<3 LISEBERG MED BÄSTA ANÅ PÅ TORSDAG HOPPAS JAG VERKLIGEN!=)
grymt kul va det!:)
snart kommer robert å emma hem med:)
å just nu sitter jag i skype med macke sörensen, dock har han psyke för mig pga min dåliga musiksmak(y)
bööääääst!
imorn blire kanske marknad igen o sen släktkalas,
släktkalas på söndagen,
å måndag baby, jag saknar hnm!....:(

Annas poch min adopterade apa<3hihi
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0