pappa turk+dotter turk

nu ska jag duscha, fixa mig, äta hos farmor, sen ta bussen till linnet,
o jag haataar bussar! usch:o
men iaf, för linnets skull dåra, länge sen sist<3

kom hem kvart i 12 inatt, det va rätt bra i karlskrona faktiskt, fast än att det va mer för dom små,
fast det va studsmattor som va as bra å massa gulliga gätter!
haha vi hoppade i hoppborgen (fast än att det va 40kg gräns, uups),
å där va det en kille som såg helt cp ut, som va typ lika gammal som ewe,
å han försökte putta alla och hoppa på oss och massa,
sen när vi badade så va ewe under vattnet och höll på, och då dök han upp igen,
och bara drog tag i ewe och drog upp henne till ytan hahah, så då gick vi till andra sidan,
men då följde han efter oss igen hahah, sen när dom små skulle åka i några bilar å jag å massa satt och kollade på,
då kom han igen och körde efter ewe, hahah han va fan läskig..

aja, orkar inte mer nu, btw ny header och allt:) saknar bacon<3
tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0