piercing

(innan jag piercade mig så badade vi i Hesjön, massa kul, fast blev ju lite trött på Höggan å deras tjat om "Sia-special" hoppet-.-)
jag är sketa nöjd me piercingen :D +att de gjorde inte ont^^
efter de så åkte elin o jag hem te henne, hon målade lite mer på min rygg me sprit-pennan,
sen kom anna. vi åt tårta för elins pappa fyller år idag, grattis Urban:D
sedan fick anna och jag skjuts te anna, för elin och hennes mamma skulle åka å plocka jordgubbar.
anna och jag badade i deras as stora pool, med remi och david, hahah ingen kommentar därva;)
sen kom mamma o dom men då badade vi ju så dom åkte igen^^ haha
men vi gick upp å jag fick låna en annan bättre mobil än min av anna :D och så fick jag även ett par jeans,
som anna tydligen aldrig hade använt fast dom va as små, men vem vet, kan la sitta å ta hål i dom me, eller klippa shorts av :D hah,
sen kom mamma o dom igen, så byebye :< men iaf, de va skönt å kunna vara med varann utan att gå bakom ryggen på föräldrar så att säga. :) bääst bacon!<3
sen åkte vi hem, HEM LJUVA HEM! :D jag packade upp och lite, städade lite på mitt rum, hjälpte mamma med lite och sedan satt jag mig här vid min älskade blogg;)
satt även å tog massaaa me posarbilder på piercingarna, so here you go (kan ju oxå säga att plattången och sminket är undanlagda, jag älskaaar att vara osminkad å ha lite krull i håret hihi)!


(denna bilden är dock inte på piercingarna)



Kommentarer
Postat av: anna sidenbäck

BÄÄÄST BACON! <3

jag älskar dig mer än jag älskar alla andra vänner,

jag vet inte varken hur eller varför, det bara är så.

Ingen är så jädra bra som du sia!

Jag älskar dig och de kommer jag alltid göra,

vad som än skulle hända!

Skitskönt & kunna va utan att få skit sen ju! ;o

JAG ÄLSKAR DIG & SNART ÄRE AUGUSTI, fast vi har ju redan varit ;) ahhahöhöhh <3

2009-07-03 @ 00:06:44
URL: http://sssidenback.blogg.se/
Postat av: svar anna

haha ja fe fan augusti i förväg särbehandling igen dåva :D faast de e bäääest

faan va skönt å kunna va utan massa skit:D jag är överlycklig!

nu ska vi leva livet:D marknade kmr bli bääest!

jag älskar dig och kommer alltid att göra!

<3 ägda alla blir av bacons

2009-07-03 @ 00:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0