saknat mig?

här är jag nu igen;)
jag har blivit sjuk! usch så äckligt.. säger dock inte vad det är för det är så sjukt äckligt!
men iaf, igår kom maja till mig (hon kan jag ju vara med eftersom att jag har fått det ifrån dom:P)
haha ohn jag och ewe hade lite kul och paddlade kanot i spöregn..
sen sov maja hos mig, sen på morgonen kom majas mamma och hämtade oss och ewe och så red vi.
sen vart vi ute å gick me småhästarna oh bosse, min lille pesoo<3 jag skulle kunna köpa han så go han är;)
nu har vi gjort mat, ska snart hem så jag inte smittar ngn , haha.. fast tar pencillin så i slutet av veckan borde jag vara frisk,
fast tror inte jag får vara bland så mycket folk tills dess,
men imorn äre släktkalas i o-hamn, nästa vecka blire shopping me anna, bääst!:D<3

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0