saknat mig?

hej, nu är jag tillbaka^^  sry för den dåliga uppdateringen,
ska förklara detta nurå, igår precis efter att jag hade fixat min design,
så började det åska! usch, hatar det. jag sprang DIREKT och drog ur internet, det viktigaste!;)
jag va ju ensam hemma med mamma, fast hon sov^^ så jag satt ensam nere i nästan två timmar när det åskade,
utan tv eller internet, fast jag satt och gjorde inbakade flätor på migsjälv haha;)


tycks?
och mitt i allt, som om allt inte redan vore plågsamt nog, så GICK STRÖMMEN! gaah
iaf, det slutade åska, mamma vaknade, pappa och dom kom hem, Emma var även med,så jag va lite me Emma och robert, haha, Robert hade glömt att stänga sitt fönster och det spöregnade ju och åskade jätte länge så allt va skit blött på hans rum, sänge och allt hahah...
vi bestämde oss för att gå och bada, och så helt plötsligt ringer Otto och säger att han kommer nu, underbart;)
så vi gick å badade alla + ewe. och smart som jag är^^ så doppade jag huvudet (eller robert och otto SLÄNGDE i mig bokstavligen), för jag ska ju helst inte doppa huvudet inom 2 veckor, jag klarade 1 dag, haha. lyckat!
fast jag köpte ju dom där servetterna som jag ska använde så flitigt nu så man får ju hoppas att dom hjälps!
sedan sov otto här, så mysigt, nästa dag vet jag inte vad vi gjorde typ vilade, och jag fick stå ut med Tilda, hon har blivit kär i otto hon med, haha.. fast hon är dock inget hot;)
otto åkte hem typ vid 8, och vid 10 eller något så skjutsa mamma mig te Målilla, feeest!:D först hos Kevin,
sedan åkte vi till Bandybanan och var där, det va ju meningen att vi skulle vara vid Hesjön men vet inte varför vi inte gick dit,
lite för blött kanske?
haha åkte med Jontes mamma hem, ingen kommentar på Dallas, hahah han är förjävla rolig, vi satt alla och garvade åt honom;)
kom hem vid 2 typ, sov super gott tills Maja ringde och väckte mig vid 11!:O fy på dej Nicko!
blir att åka till Otto idag med, men först ska jag duscha och lite, och så måste jag ju få tag på han med!;)



know you love me!


Kommentarer
Postat av: nicko

mohahaha shit va bra jag är;))

2009-07-05 @ 14:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0