shopping

tjosan, idag åkte mamma, jag, lovisa och matilda till Vimmerby,
gick på cubus och lindex, åt kina och dom små lekte i parken där,
blev lite på cubus

snyggt jag tar kort ju!;)
-gråa jeans med orm-mönster på (dock var dom för små..)
-liten väska med orm-mönster på
-vit/beige & svart t-shirt
-svarta "puffiga" knäbyxor, dom syns dock inte så bra pga mattan

sen när jag kom hem så hade linnet redan kommit till mig och satt på mitt rum och väntade, haha;)
sen kom det gäster hit så vi åt lite med emma och robert,
sen skulle linnet och jag paddla kanot och emma och robert ro båt..
hahahh linnet suger seriöst på å paddla (aaa) haha vi va så jävla nära på att välta två gånger:o
ojojoj.
sen spelade vi in en videofilm innan när vi dunkade musik och sen en nyss typ,
haha dom ska in på youtube snart;).....

pösshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0