tjo

vaknade rätt tidigt, otto skulle åka på något och Maja och jag skulle till stallet, skit länge sen sist..
red tariq, första gången^^ och jag var as nära på att bli sparkad när jag stod bakom tariq och så började bosse busa med hnm som vanligt, och tariq fick psyke och hoppade till och sparkade, bara några cm ifrån mig, tur man har ibland;)
sedan gick vi en sväng med bosse och hacke, sen när vi skulle åka hem skulle vi släppa peso och berlock, och då hade vi inte stängt så peso sprang allt vad han hade och ut i den stora hagen (där han inte ska vara dåra) haha, så maja sprang efter som en galning, haha, men sedan gav peso upp (tror maja skrämde hnm lite) och sprang rakt in i stallet igen, haha, så söt han är min lille peso;)

nu ska vi åka till något annat stall snart i think, sen kanske bada me;) ska faktiskt hem idag, haha, blev inte att åka hem igår,
mamma kom men vi skulle äta pizza så hon åkte hem igen haha, sen när dom skulle komma typ 11 så skulle vi åka med Marie och hämta någon i Södra Vi, hahah lite smårolig biltur.. sedan satt vi och skrattade åt Anna och Lotta..
men så kan det gå hörrni.

idag kommer tyskarna :o :( nooh... och imorn tror och hoppas jag att Anna kommer till mig:D

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du!!

Jag och min syster är med i en tävling där vi kan vinna en liten dator :) Vi hade vart väldigt tacksamma om du kunde klicka in dig på:

http://asusnordic.com/summertour/?p=351

och rösta på oss... Det vore så himla snällt :) Det tar ca 3 sekunder du behöver bara klicka på den lilla snäckan bredvid bilden.. se till att din röst registreras genom att siffran bredvid snäckan ändras :)

Kram// Mia & Mirna

2009-07-12 @ 14:08:20
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0