16

teknik för tjejer idag dåva :D
vi va på åbro bryggeri, bäst hittills klart!
fe fan vilket lager säger jag bara!:D
sen köpte jag en tröja därifrån me;)
yeah, as snygg!:D

tröjan,

sen åkte vi te hultsfred gymnasium å va där resten av dagen,
sen vart de disco i bilen hem me thesa huhu :D

sen hade jag tur, mamma va vid konsum så thesa släppte av mig där,
sen åkte jag hem dårah, va lite nere hos robert å så..
nu har hanna och wilma kommit, dom ska sova här inatt,
på fredag kommer alicia!:D yeei

jag längtar som fan tills nästa vecka!!
då ska jag te karlskrona me otto och maja till tilla,
dom ska färga hela mitt hår mörkbrunt och sen,
om jag hittar någon som piercar där nere,
så ska jag pierca mig på två olika ställen i örat,
kan inte riktigt förklara vart men de kmr väll bild nån gång;)

vad har hänt annars denna vecka då..hm..
öhm, i torsdags va vi ju i gbg me konfan på liseberg,
och nivet, hjag hatade karuseller innan, jag hade aldrig åkt något annat
än barnkaruseller innan dess, men då åkte jag allt förutom kanonen och höjdskräcken,
jag äääälskaaar Balder aso!! :D:D måste dit igen i sommar!
sen kom vi hem typ halv 3 på natten, sen blev de å gå upp vid halv 8 för de va
teknik för tjejer dagen efter, fy fan va trött jag va!!
sen direkt efter de så åkte jag te otto,
va där fre-lör-sön-mån :P men de e mysigt:)

sen har jag börjat rida lite igen me :D dom har ju ett stall,
så jag har ridit me maja, den skitungen^^ hon fick mig te å galoppera andra dagen :O
och sen rida barbacka me :) men det är underbart,
ahha sen skulle vi ge katterna p-piller och 'dissan' fick vi hålla på me i mer än en timme,
fan va hon va tjiurig, sen hittade vi hennes kattungar som dom va tvugna å slå ihjäl:(
fan va sorligt, dom va så jävla sötaa!

sen igår vart de teknik för tjejer, stannade hos otto å maja å red lite efter,
ewe va me med och red:)
sen blev de å åka hem å ta't lungt,
eller jag ewe å robert åkte ut på flotten med en stade som paddel,
hahah :D de slutade me att ewe fick hoppa i för hon skulle köra in oss,
men hon tyckte de va för kallt;) haha

imon äre teknik för tjejer igeeen! men de e näst sista dagen,
detta blev riktigt långt!

hade folket!

bäääst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0