17

"det känns inte bra"

haha cp-bild..

teknik för tjejer idag! haha lika kul med Anna som vanligt, och vi fick "sär behandlig" som alltid haha,
hur lyckas vi med allt egentligen? haha, först så fick vi skjuts te "innersmilefurniture" och alla andra fick gå haha;P
sen skjuts te dacke stop och ännu en gång fick alla gå ^^
sen fick alla sitta på dacke stop å äta, men jag och anna fick ännu en gång skjuts av Tina,
först till ica och köpte massa mat, sen hem te henne så fick vi äta där (täthus) och fick power king haha :D
sen tillbaka till skolan, så skulle vi köra kåpor, hahah anna och jag råkde ta sönder damsugaren xD hahaha
jag gjorde en grön kåpa som de står Åbro på, på baksidan :D hoho
sen tillbaka till datasalen och skriva om veckan.. hihi, sen slutade vi lite innan 3.
jag hängde me Emma te berns, sen mötte jag frida och fanny och följde med dom,
för dom skulle köpa blommor till tina och kerstin och så.. sen kom pappa och hämtade mig,
och nu är man hemma.. robert åkte nyss vet inte vad jag ska hitta på :s segar bara... hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0