...

alldeles för många gåner har jag svikit alldeles för många av mina vänner, familj, osv.. det är inget jag någonsin kan ta tillbaka, jag kan bara tänka mig för i framtiden.. men hur man än gör så är det alltid någon som blir missnöjd, ellerhur? så vad skulle ni gjort egnetligen? det kommer alltid plåga mig alla snedsteg jag gjort det senaste halvåret, det har varit den allra värsta tiden i mitt liv men jag vet det är bättre nu, mycker bättre. men det kommer ändå aldrig sluta plåga mig, dom vänner jag förlorat, saker jag gjort och sagt, och att jag glömt dom som står mig närmast.. men ibland får man ta skiten som man dragit in sigsjälv i. jag skäms så jävla mycket för den jag var så ni fattar inte...

Kommentarer
Postat av: sidenbäck

Varje gång man förlorar något så vinner man något även om man kanske inte tror det. Jag kan ärligt inte säga att jag ångrat det som hänt för det spelar ingen roll och det är allt som hänt som har gjort mig till den jag är idag & nu vet jag hur fel det kan gå, nu vet jag hur det är.. jag lärde mig faktiskt tillslut av mina misstag, jag älskar dig och utan mina misstag hade vi aldrig varit så bra vänner då hade jag inte gått på central osv. Jag älskar dig! <3

2009-06-26 @ 17:59:18
URL: http://sssidenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0