days go on and I stay in the past

nu har jag bara 72 spanska ord kvar att lära mig, heh.
ska duscha, kolla OTH och gossipgirl, sen plugga igeeen!
gårkväll var rulig, kanske lite långtråkigt ibland men det är aldrig fel o festa med F!=)

det är mycket roligt som händer i veckan med, förutom att jag måste plugga som fan imorn!
på tisdag ska jag va med anå!!!:D och på onsdag är det kalmar med klassen, annas och min högtid jue!
sen efter det är det lucia fotografering ;o vet inte om vi hinner tillbaka till det men ah. och det ska bli kul och lite skönt att komma tillbaka till skolan och klassen! känns som att det var år och dar sen man träffades sist! sen vet jag inte vad som händer men det blir alltid nåt!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0