du är alltid så nära, men ändå så långt borta.

ska bara ta ut min ilska över att blogg.se är seg ! -.-.......


hallo! sry att jag nästan aldrig uppdaterar längre.. orkar inte! har tillräckligt att göra i mitt liv ändå.

sov ju i stugan som vi målade i somras hos maja och dom med ida nelly elsa och ellen inatt, eller mja sov och sov. jag sov kanske 6 timmar och inte alls skönt.. fast de va ju såklart mysigt o "ligga med maja" snuttan. fast hon va dötrött så jag offrade täcket till henne..(:O) annars brukar jag baxa det! hihi

sen räddade även lotta min vecka! hon föreslog att jag skulle praoa hos henne på baren i en vecka ist, o sova hos dem hela veckan=) så himla bra! o macke ska ju med praoa där så det blir ännu roligare^^ fast jag kmr ju förstås sakna min familj=)

orkar inte skriva mer nu haha. ska snart försöka sova..

det är som att vi aldrig kännt varandra. jag har alltid haft svårt att erkänna, men.. jag saknar dig, den killen som bara var min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0