I never really cared untill I met you

idag när vi slutade åkte lotta och jag till virserum och handlade för vi skulle baka bullar, och då hämtade vi tilda för hon skulle va med hihi.
hahah sen skulle maja träna mig med, (jag har blivit så fet!:O) hahah! det slutade med att jag maja och tilda satt i källarn och jag vofflade tildas hår och sen dansade hon hahah jappjapp.
sen kom james and flames/nelly and elly fram! hahahahaha! ska lägga ut klippen på youtube när jag kommer hem.

imorgon blir det att åka hem, rätt skönt=) fast veckan har gått snabbt och det är ändå som att jag bor här ibland haha=)

på lördag blir det mörlunda och kolla på henki-s innebandy match med anå!<3
sen blire pluggpluggplugg resten av dagarna fram tills onsdag då blir det kalmar med klassen, mys.

du är det finaste jag vet, det finaste jag vet. när änglarna faller, håll min hand, säg inget bara håll min hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0