L O V E is just an other word I never lurned to prenunce

()
mja, bilden då,, dom två hålen längst ner har jag ju, men dem längre up "ska" jag ha!;) hihi. (men i andra örat då)

Zack och Codys mamma på disney chanel har en av dom, det va så jag kom på att jag skulle ha de;) hahahahh^^

knasigt knasigt! dagen har varit, arg, flummig och pluggig, började med So och syslöjd då jag va riktigt arg! hehe. sen va det lunch och knas o flum med frida irre o sabbie:D sen slutade dagen med svenska och massa pluggande på kemin imorgon.. men måste plugga mer! och ikväll ska vi ta kort för luciorna, och imorgon ska jag och frida och kanske sandra på öppen hus i vetlanda:)

 

hääys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0