red brillz (Y)

skulle bara titta förbi och säga att jag tror på ödet hähä! dem svarta brillorna var slut:( sen hittade jag ett par röda på vero moda!! oo dem va så mig xD (alltså var det ödet som gjorde att dem svarta var slut så jag hittade dem röda hahah) sen idag när jag skulle beställa dem så VAR DEM OXÅ SLUT!:'( haha. MEN! Karin visade mig en annan sida med massor av sådana riktiga brillz, dem från vero moda är ju liksom kopior dem har gjort eller vad man ska säga.. haha så ännu en gång slod ödet till!;) haha jag är knäpp, men jag trivs så
vero moda:



saltopeppar.se:

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ok.. fan vilken tur jag har med plattångar alltså ^^ :o ;) finfin blogg! :)

2009-11-28 @ 12:10:23
URL: http://nilsoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0