bäst med ett stort a


And everyone keeps saying
Nothing helps but time
Time is all I own
The time won't stop replaying over in my mind
I watch the hours slow down

So I crawl underneath my blanket
Where I can hide away
I know I can't take it
‘Cause I see now
It's just one of those days

Now a year has passed
Alone I stay inside
And I await the rain
To wash away your face
So I don’t have to hide
The sight of you is painful

I can't stop
Seeing your face
I can't stop
Seeing your face
Everyplace 
                                                   
inget är verkligt, inget är rätt,
när du inte står här brevid mig
ingenting på något sätt,
är så jävla lätt som vi gjorde allt.
från ingenting till precis allting,
så långt gick det, vi lyckades.

jag pratar om vår vänskap -en dag fanns den bara där igen.
allt jag trodde hade tynat bort visades sig finnas där,
från ingenting till precis allting
från förbud av kontakt till där vi är idag.

vi har krossat dom, vi har slagit dom,
vi vann.
glöm inte det Anna, dom kan inget säga för vi tvingas inte längre lyssna
dom är dumförklarade nu, inte vi
vi vann.

verkligheten är alltid suddig i mina ögon, verkligheten hör jag aldrig i mina öron
min fantasi är vad jag lever i.

Kommentarer
Postat av: anna sidenbäck

Det gick inte från ingenting till allting.

Vägen innan & mellan var enorm.

Jag älskar dig.. <3

skicka sms om vad du ska snacka om oxå nu så fort du kan!?

2009-10-11 @ 01:06:41
URL: http://sdnbc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0