crepy...

idag på musiken så fick vi inte mikrofonerna till att funka, vi styrde med det hur länge som helst, och gick och skruvade upp typ alla knappar.
sen helt plötsligt så börjar det låta hur högt som helst så det bara river i kroppen,
det var jag anna frida och sabbe som var inne i ett litet rum och resten av klassen va utanför,
anna och jag stod lutade över högtalarna och försökte fixa det precis då.
det finns ju två knappar där man höjer volymen, en som ska stå på 2-3 för annars blir det skadligt högt,
och en som man höjer och sänker som man vill.
vi hade skruvat upp den med skadligt ljud, vet inte hur mycket men en hel del gissar jag..
jag blev helt stum och fick inte fram nåt ljud, frida började skrika som fan och sen kom läraren inrusande~~
usch. fyfan. har fortfaranade ont i bröstet, det går inte att beskriva hur de kändes:S
sånt där e farligt som fan, o ändå så fortsatte vi som vanligt och greja direkt efter.
men nu när jag tänker på de, så känns det jätte läskigt..

take care!/sia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0