förlåt för dålig uppdt.

ledsen för dålig uppdatering,
men orkade verkligen inte igår!
slappade o lite igår, på kvällen skulle jag, eve och mammi plugga fast det blev mest flumm=)

idag var det skolan, anna var sjuk=( sen åkte jag me bussen till målilla, först gick jag och sandra till erik för att hämta sandra moped. sen åkte vi till grill stugan och åt, haha shit vad gott!=)
sen kom daniel hem så sandra skjutsade mig till hnm hihi.=)

på fredag blire mysig tjejkväll hos sandra, och kanske såndär "relax grej" hope so! typ massage och massa=) precis vad jag behöver nu!

grattis bästa anna 16 år imorgon. jag älskar dig bästavän.


Kommentarer
Postat av: Anna Sidenbäck.

TACK :)<3

2009-10-15 @ 16:23:58
URL: http://sdnbc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0