G NIGHT

har inte skrivit något idag, daniel har varit här=)
ska till hnm imorgon med fast ska vara med bästa anå först,
bäst är hon<3

ska gå å lägga kudden över huvudet nu, (det är så jag gör när jag ska sova, lägger kudden över huvudet. och wups så somnar man!) men först ska jag ta mig en toast och lyssna på the fray-you found me några gånger till!

längtar massa till fredag=) av olika anledningar hehe

lite bildlig uppdt:


nån outfit från förra veckan

hahahh nån bild Thesa tagit i uppehåll. så roligt vi ser ut o ha de^^

random bild

annas och mitt fina diplom från 'skattjakten', yei!

take care!


Kommentarer
Postat av: ida

jaa helt rätt, anton karlsson :D <33

2009-10-19 @ 16:51:12
URL: http://idacederborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0