hör av mig när jag orkar bry mig

är helt slut

maja och lotta är bäst!
kom hem igårkväll o va jätte trött men mysigt hare varit som alltid.

idag hade vi engelska uppsats o det gick bra,
men kom på att då har vi ju prov imon, vilket jag har vetat i flera veckor men har inte insett det fråns nu:S
så mamma får förhöra mig sen o massa.

idag vann Anå och jag även diplom!! haha bäst<3

"nothing is forever, so live for the day!
don't wait for something to long because you might loose something else while you're waiting"
something you have to wait for isn't really that good


Kommentarer
Postat av: anna sidenbäck

Hahha ja :D:D:D:D <3 bästa diplomen till oss ;))<3

2009-10-13 @ 19:56:48
URL: http://sdnbc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0