i feel funny

russian roulette - rihanna (The wait is ova)
rihannas nya singel, det är en ballad "hiss eller diss"? hahah-_-

skolan idag, fy. haha kanske märktes på inlägget på morgonen att jag var på bra humör?;)
men en liten gnutta Gunte o så är man på benen igen.

o sen kom ju anna till sista lektionen, svenskan. vi skulle redovisa vår argumentation som vi hållt på med så länge.. eller ah bråkat om så länge. hehe..
men idag så gällde det! vi fick halv lektion och förbereda det sista, började med att jag blev fly förbannad på henke och alex(y) men det löste sig sen och sen kom anna som sagt.
och tro det eller ej men jag blev full i skratt mitt i redovisningen och det smittade av sig lite på alex och henki.
anna och jag var för homosexuella och alex och henki emot.
skulle kunna blogga om det i två år men internet dör ju snart :o:(
men hur eller hur så gick redovisningen hur bra som helst. vi babblade på i 15 minter (max tiden var 10 haha)

nej men nu ska jag dansa lite med lovvis och tilda. är "barnvakt" haha.. jag är nog väldigt rolig;)

take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0