s k o l a n

sitter i skolan nu, håller på med SO-arbete som ska vara inlämnat imorgon, och jag är så gott som klar så tänkte ta en liten paus:D hähä, har jag 80 minuters lektion nu och 60 minuter imorgon så jag hinner gott och väl.

efter denna lektion har vi håla å då ska anå å jag gå å käka pizzaaa:D! feting gott
på lördag blire fest i vena:) skojsigt värre.

kmr inte på nåt mer att skriva om, så tjaoe

men vad anser ni om förintelsen av judar under andra världskriget, och krigsförbrytarna från kriget, dem som har sökts upp och som står eller har stått inför domstolar, är det rätt att sätta dem i fängelse? även dem känner väll ånger?


Kommentarer
Postat av: Ellen

tack!!:D

2009-10-01 @ 15:44:11
URL: http://haanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0