skolan, datasalen

nu sitter jag i datasalen igen, SO nu igen.
Arbetet är klart och jag ska snart lämna in det,
efter detta har vi musik!:D:D yeei!
sen har vi lunch och det är pannkakor!! ännu bättre,
sen har vi fysik men ska bara vara med på halva,
följer med mammi o lovvis till oskarshamn hehe,
mina lärare än riktigt snälla!:)

tror anå sover hos mig inatt!
haha med henne kan man inte ha tråkigt.

Run just as fast as I can
To the middle of nowhere
To the middle of my frustrated fears
And I swear you're just like a pill
Instead of makin' me better, you keep makin' me
ill
You keep makin' me ill

jag ska sjunga pink-just like a pill på musiken om vi kommer någonstans med vårat "band";)
frida-trummor, anå-gitarr & jag-sjunga.. gaah, dom tvingar mig att sjunga>**< vad hände med fri vilja??~~

förslag på praoplats? kanske nånstans i Göteborg så kan jag bo hos Alicia;>

vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Ellen

mm jag vet det är ass störande när dom blir så stora!!men vad ska du göra i dag då??

2009-10-02 @ 15:12:56
URL: http://haanssons.blogg.se/
Postat av: Ellen

14.ska bara vara hemma är så sjukt trött.!hur gammal e du då??

2009-10-02 @ 16:21:10
URL: http://haanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0