and I stay in silence..

mina ögon är inte fulla med tårar,
mina ben skakar inte så jag knappt kan stå,
och min fantasi, verkligheten inte kan nå

gammal dikt

babadabadabado -men cha!
dagen har varit seg men svenskan var kul med anå hahha,
anna och jag skulle argumentera emot varandra hahah, vi satt och skrek i klassrummet (a)
vi argumenterade för och emot abort, hon för och jag emot,
"Men om du var pappan och jag mamman och om vi knullade" hahahah annas replik som jag kmr garva åt i typ 20 år framåt:D

Razmodo tog mina nycklar på matten och tog bort mina nycklar och gav tillbaka min nyckelring, haha sen sprang han runt i hela skolan med mig efter desperat efter mina nycklar typ haha, sen fick fidde (tha igelkott) min nyckelring men sen fick jag tillbaka skåpsnycklen och hemnycklen, men min avbrutna nyckel har rasse frtf han tyckte visst att den va fin haha, och fidde han min nyckelring.. lyckat!
hade rätt kul åt rasses tå idag me på den trånga bänken breve bögarna o anå hihi,
skolan blir rätt kul om man har en vrickad klass:D



imorgon är det frrrredag, heliga fredag haha. då ska jag åka och leka med maja och möjligtvis misshandla henne lite (fast det brukar sluta med att hon misshandlar mig..) haha ironi mina vänner ^^, nejmen maja o jag slåss alltid, det är ju ett måste efter som att vi är """syskon""" och det är sånt vi gör(?) mahah

jag har tråkigt till tusen!! -jag ska va duktig och plugga spanska snart

ttyl^^,
du är frtf samma äckliga människa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0