bust your windows out

tjacha haha. dagen har gått snabbt som vanligt, kanske lite väl mkt flum o stim med anna på svenskan, haha nejmen anna var ovanligt trött idag o jag kan inte sluta skratta åt henne.. ;d imon är det den dära fotbolls grejen, följer me anå hem sen me, hoppas på att få tebaka grejorna från linnet då med!
på fredag äre chill o grill (bästa rimmet) hos einar, feting nice:)

jag vill att det ska bli kallt!! haha, idag tänkte jag ta min tjocka stickade kofta, fast blev inte så tillslut, och tur var det för det var folk i skolan som hade ballerinaskor:o

tror ni att om alla börjar använda vinterkläder och vantar så blir det kallt snabbare?
haha lite inspiration från sången "du ska inte tro det blir sommar.." fast nu ska det bli vinter inte sommar

förresten, ni MÅSTE kolla in denna blogg! [om länken inte funkar sök på emmadamm.blogg.se, ni måste kolla in!!] det är en tjej som målar skit grymt och som säljer sina tröjor,
dom flesta är slut men dom är skit grymma! funderar på att beställa men mobilen går i första hand ;d

en riktig Sia-tabbe, när man gjort t.ex kladdkaka som står i ugnen, och så sätter man sig vid datorn och vips så är det 10 minuter sen man skulle tagit ut den! welcome to my world

yeah de va allt jag har o säga, ha de bra vi hörs senare..


mitt löshår! (ofixat på bilden) förslag på vad jag ska göra med det?..
ska nog vänta med det, typ till slutet av 9an, när mitt hår har växt lite och 'mår bättre'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0