can't be scared when it goes down

hejsan, jag är helt slut, dö trött! har noll ork kvar. och trots det så är det fest ikväll,
eller förmodligen. tror inte det blir att dra till einar, och om det inte blir fest i virserum,
så gör vi väll något i målilla, aja, orkar inte tänka mer än 1 timme framåt nu, haha.

anna ligger och gnäller på att hon saknar sin gamla mobil!? haha, igår fick hon ju hem sin S5230, en sån som jag har beställt fast råsa. jag längtar tills jag får hem min....!:D

igår åt jag kebab och innan idag åt jag fläsk. kebaben tänkte jag inte på när jag åt, och fläsket behövde jag verkligen, haha, behöver riktig näring! gah, känns som att jag ska ramla ihop.
kanske inte har nämnt det men i tisdags så bestämde jag mig för att prova på att inte äta något kött som kommer ifrån djur som blivit plågade, mest kött från kycklingar och även ägg, och griskött. fast alla klagade och tjatade om det, haha.

idag har jag trots att jag är så trött, varit rätt duktig;d jag har städat på mitt rum, bytt täcke, påslakan och massa, tvättat och nu måste jag bara damsuga mitt rum med-.- 

chariot - gavin degraw
to lose my life - white lies
bump in the road - erik hassle
run this town - jay-z

'Sofia Össmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0