dirty dancing

jag älskar filmen dirty dancing och tvåan är oxå sjukt bra!
så länge sen jag såg dom nu, speciellt den första..
han som spelar killen i den första dog ju förra veckan,
såå gammal är filmen:o
men fortfarande bra!

   




OM ANNAT...
idag på bdb såg jag en tjej med långt blondt löshår och allt de där, som såg ut precis som en kille i ansiktet. precis som en kille, det var nästan lite läskigt haha. jag får ju inte och vill väll inte printa bilden o lägga in den här men iaf, då kom jag på att alla har så jäkla olika ansikten, olika former och storlekar och allt möjligt, endel är naturligt söta med eller utan smink, och endel ser bara förjävliga ut. haha.
jag går ju rätt ofta utan smink, hoppas iaf inte att mitt ansikte ser förjävligt ut:o hahah
något som är annorlunda med mitt ansikte är mina "smile gropar" som inte ens är smile gropar, dom 'kommer fram' när jag gör olika miner och dom har lite konstiga former med... haha
i somras när jag va på liseberg med anå och dom så köpte ju ulrika ett kort från balder där jag satt längst fram och gjorde nån min, så man såg mina smilegropar på mils avstånd, haha remy och nicke rer frtf om det där ibland,
btw jag är från Irland!(y) ahhahaha.


ser ni sträcket på kinden!? tryck på bilden för att få den större

OBS! när jag har tråkigt sitter jag och tar sånahär sjuka bilder som jag aldrig lägger ut, ah, förutom nu då..

hahaha nu är jag för jävla snäll som bjuder på denna bild..........

jag tycker mest att mitt ansikte är knubbigt och jobbigt, haha..
men nu måste jag gå och snyta mig hihu.
min wesc-tröja har frtf inte skickats,
och det blir nog skola för mig imorgon iaf!:)
fast det blir en mjukisdag!

/Sia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0