f r å g o r

Visste du att..

att jag vill ha - pengar!
att min senaste kyss - var, obeskrivlig
att jag lyssnar mest på - det som låter vettigt
att jag pratar - när jag vill hihi
att jag inte gillar - spaghetti och köttfärssås
att min första riktiga kyss - var min första riktiga kyss
att jag avskyr när folk snackar - om sig själva 24/7
att kärlek är - jobbigt
att jag gillar att - vara fri
att jag alltid kommer att - vara kräsen
att jag är hemligt förälskad i - långt hår
att sist jag grät var - jag trött
att min mobiltelefon är - lamp-lös
att när jag vaknar på morgonen - fryser jag
att innan jag går och lägger mig - känner jag mig ensam 
att idag har jag - suttit vid datorn
att jag just nu tänker på - att allt känns overkligt
att i kväll ska jag - chilla
att i morgon kommer jag - vara i skolan
att jag hoppas - att jag får en lillebror hihi

Har du:
Någon som förstår dig? vet inte
Någon som du saknar? har jag nog
Någon som du hatar? nej
Vem kramade dig senast? daniel
Vem pussade dig senast? daniel
Vem ringde dig senast? sandra
Vem ringde du senast? mammi
Vem var hemma hos dig senast? sandra
Vem var du hemma hos senast? anna
Har du några kärleksproblem? nej
Har du pratat med någon idag? yes
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? ao

Jag:
Är singel? yes
Svär ofta? nej
Sjunger i duschen? händer väll
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? lätt
Skrattar åt dina egna skämt? haha joedå
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? skulle jag säkert göra

Har du:
piercingar? ao eller i örat hihi
Syskon? jaaa:D
Jobb? nejs
För många vänner? nej
Rymt hemifrån? mhm
Färgat håret? för många gånger
Bra självförtroende? nje sådär
Sagt "jag älskar dig" till någon? aa
Varit kär? ao
Gjort något olagligt? m
Somnat i skolan? hahah jao dreglade lite på bänken tihi
Brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? vet inte vart du bor ^^,
Sett en fallande stjärna och önskat? aa
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? mm
En hemlighet som ingen annan vet? har jag nog
Sovit en hel dag? aa
Somnat gråtande? ao
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ao
Blivit generad inför folk? aa hehe
Varit kär i någon utan att säga det till personen? kanske de
Ätit musslor? neje tror jag inte
Varit på en festival? hmm, tror inte så
Haft ett förhållande i under en månad? haha ja
Blivit kallad player? ao
Färgat ditt hår svart? ja hihi

Vad:
Längtar du till mest just nu? ingen aning
Ska du göra i helgen? vafan de va nåt jag skulle göra på fredag.. kmr ej ihåg nu
Har du för kläder på dig? öhm skön tröja från gina o jeans tights
Gjorde du igår? var i målilla
Ska du göra i sommar? fan vinter snart ju!
Åt du senast? köttbullar och makaroner
Har du för mobil? S5230
Vad köpte du senast? bussbiljett
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? fått panik o tro att jag me skulle bli mördad hha


Vem/vilka:
Slog du senast? "lill linus" och adde hahah
Fick du sms från senast? sandra
Pratade du med? när?
Skulle du kunna göra allt för? anna, familjen
Var du med senast av det motsatta könet? många
Kan du lita på mest? anna
Vet mest om dig? hmm, ingen
Sov du tillsammans med senast? anna

Allmänt:
Har du pussat en groda? neje
Kan du hjula? nej:(
Biter du på naglarna? nejfan
Är du EMO? ne
Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa allt jag vill ha och resa nånstans
Skulle du kunna hoppa fallskärm? ja
Har du sjungit inför publik? usch ja
Följer du mode? njae följer mig själv ffs
Är du hungrig? lite
Är du blyg? beror på


Kommentarer
Postat av: FEBB

nej men gud va roligt att höra! shit håller inte med, tycke rmin är rätt tråkig haha :D och jag är 12! hehe ne, 16 år, du? :D ser yngre ut i know, askort! haha

2009-09-27 @ 20:10:59
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0