who are you?


jag för 1 år sen

jag för 7 månader sen

för 5 månader sen

för 2-3 månader sen

jag för 1 månad sedan

jag för 1 dag sen

som ni ser så har jag färgat håret väldigt tätt det senaste tiden, vilket har gjort mitt hår vääldigt slitet så nu får jag inte göra något med det på läänge. och jag vill ha långt hår med ju, och jag har hårförlängning hemma men håret blir så slitet av det med, och det är inte samma färg heller.
varför färgade jag håret så mycket då?
dels för att jag tröttnar lätt och har ett behov av att prova olika färger, stilar osv. för när jag ändrade hårfärgen så ändrade jag mycket annat med, klädstilen, sättet att vara osv. ibland kompisar oxå, fast jag bytte inte ut dom, jag umgicks mer med t.ex elin när jag hade hårförlänging (haah fjortis-style^^) vilket jag frtf gör men då var jag mest med henne. iochmed att jag färgade håret så ändrade jag på migsjälv -när jag inte var nöjd med migsjälv ändrade jag mig. jag har svårt att vara nöjd men just den jag är, även att jag inte vill vara någon annan för nu idag vet jag i stort sätt vem jag är. men jag tänker ofta på hur andra ser ut och vad dom har på sig och då vill jag med se ut så. eller om jag har gjort mig iordning och åker nånstans, så ändrar jag ofta mig med kläder och accesoarer osv, för jag kanske tyckte det såg bra ut när jag åkte hemifrån, men när jag kommer ut bland andra så känner jag mig inte fin längre. jag har svårt att tycka att mina kläder är fina på mig även om jag tycker dom är fina på någon annan, just för att det är jag. och när jag hade t.ex svart/blondt hår, då tyckte jag inte om det, iaf inte efter ett tag, men nu när jag ser bilder så tycker jag att det var jätte snyggt. likadant med det bruna, det hade jag bara en månad i somras men nu saknar jag det lite, hehe. jag lär hålla på och ändra och styra länge till, men jag vill inte ändra migsjälv igen, för nu trivs jag med den jag är och mina vänner och allt omkring mig, även om jag vill styra och ändra på mitt utseende.

är på vääldans prat och argumentations humör idag hehe!


Kommentarer
Postat av: sandra

du är verkligen söt!!!

och du var så fin i ditt löshår:) nu med men a. haha:D

2009-09-30 @ 16:53:22
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

söta bilder:D

2009-09-30 @ 21:19:26
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0