freaky night, freaky me

hade världens sjukaste och läskigaste dröm, haha bara anna vet^^

mamma "lurade" mig att det var kallt ute idag, så tog roberts myspys jacka o vinter "stövlarna",
ye väldans vad kallt det va!;)

ska jag ha frågestund på bloggen?
skulle nån fråga nån fråga? för annars är det ju ingen ide^^


vill springa rundan ute hos einar idag igen men va så trött så åkte hem, men blir o springa den på fredag och lördag igen, o sen nästa tisdag, maha!

igår kväll fick Ulrika och anna mäta hela mig för jag hade panik! visste inte om jag hade tagit för liten storlek på tröjan! men kom fram till att S måste passa! annars blir jag vääldigt ledsen...

skolan går snabbt som vanligt.. alltså ska det vara så lätt? haha, allt bara rullar på ju! fast jag är as förkyld och har börjat hosta nu med.. förra veckan nös jag 24/7 men nu har det gått över i snörvlande och hostande, jag föredrar nog nysande^^
har inget speciellt intressant att skriva egentligen men lägg in lite flum bilder=D


höggans "kosa" byxor, ahha trodde de va henkes för dom låg på annas rum som alla andra av hans grejer typ, baxade dom när vi skulle ut o springa o sen kom elin på att de va höggans hahha sry tuggummi mannen!
   
btw, lägg märke till att jag bytt ut min vita fåtölj (som va brunfläckig av choklaaaad<333) mot en snajsig skinn fåtölj! sry bby fåtölj^^
VET ATT JAG SKRIVER KNASIGA OCH OINTRESSANTA SAKER MEN AH!:D

men fundera på det där me frågestund, låter lite löjligt men kan ju pimpa upp de.. typ ASK-WHAT-EVER-DAY, näe jag vene.. men pusshej!

Kommentarer
Postat av: huli (Y)

du vet att jag skulle fråga ;D<3

2009-09-23 @ 15:52:52
URL: http://agnespetersson.blogg.se/
Postat av: malin

jag skulle ställa ngn fråga :)

2009-09-25 @ 00:27:19
URL: http://maolineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0