gaaah.. trög lärare..

haha måste bara berätta om vår spanskalärare, hon är jätte bra dock är hon jävligt knäpp typ, haha skriker o lever och ah haha.
idag hade vi då muntligt prov, och jag fick va tvåa (eller jag krävde det haha)
och så sitter jag där o rabblar upp allt och ah det gick väldigt bra, sen när jag ska gå ut så säger hon
-"Muy bien Erika!"
och jag bara eeeeeh?! fast jag struntar i det och bara går ut,
sen när jag kom ut så kom jag på att,
hon kanske skriver mina betyg på irre nu!!:o
shet.
så jag går in igen en stund senare och ska reda ut detta..
jag- alltså jag är sofia!
läraren- jaja
jag- jag heter sofia inte erika!
läraren- du får MVG erika! muy bien
jag- gaaaah
läraren- ut!!

haha fan vad jag fick panik..!
sen senare när det var irres tur (erika) så skulle hon reda ut det,
vet inte riktigt vad hon sa till henne men tror dom redde ut det,
hoppas det iaf!!
för jag ska ha mina betyg!! speciellt om jag kmr på MVG:o

tröga människor, rätt roliga, men tröga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0