helgen i bilder




min dator<33333333333333333333 vad vore jag utan den? SEXIGASTE BAKGRUNDSBILDEN JU




dag som natt, går inte ett steg utan dig<3




Lovvis och Anåå


HAHAHA. bilden är såå normaaal:) men I like to vara "onormal" (migsjälv)


HAHAHAH, jag älskar bilden stenhårt, den är så hardcore eller vad säger fjortisarna?
anna springer för att hinna komma med på bilden (fast hon syns ju rätt bra eller hur) och jag typ gör första bästa posen jag kmr på (peacetecken x2)

helgen har varit bra, bäst. fast nu är jag tröttare än tröttast och vi har börjat få en jävla massa läxor-.-
och spanskaprov nästa vecka!? det kom vi på idag, inte ens emma kom ihåg att de va nästa vecka. fett svårt..

men nästa helg kmr slå allt, antingen blir det karlskrona eller fest x2, fredag nån stans, och lördag ska jag och några tjejer va hos mig, mmmyäs hemma fäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0