latefan

haha, rubriken är åt migsjälv, jag har nu spenderat fyra timmar (alltså sen jag kom hem) i min fåtölj vid datorn och gjort ingenting. jag är både sjuk och lat, orkar inte göra någonting:P

snart kommer pappa hem med mitt linne som linnea har haft hur länge som helst eftersom att hon e så jävla seg hehe, har använt det typ två gånger så rätt nice o äntligen få tillbaka det! han har även me sig massa mat o gott, muums!
sen blir det att plugga lite och riva runt i garderoben


sjuk och sliten, åbrotröja och scarf för munnen, hostar ju rätt mkt och vill inte hosta rakt ut på alla andra hehe:D


frida är en grym trummis!:D

pussen

Kommentarer
Postat av: fjida

ihihiihihi ;$, i love you:D

2009-09-28 @ 20:35:43
Postat av: Anonym

hihi love you to. hay babe

2009-09-28 @ 20:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0