maybe if I act like that ? ;d

ska jag färga hårförlängingen (slinga) till den färg jag har på mitt hår eller inte?
jag står inte ut med mitt hår, antingen slinga det eller hårförlängningen,

make a pick!

men chacha bloggen. dagen har varit, barnslig! haha, fast rätt kul. kom dock försent till två lektioner :s inte bra, men satt i kafeterian och åt och ah.. sry mammi! (vet att du läser..)
MEN trots de så får jag ständigt beröm av lärare att jag jobbar bra osv:)))) känn på den dåe. anna o jag fick massa creds på bilden när vi hade Björn (;d)
haha idrotten var rolig som vanligt, alltså jag kan bara inte sluta löjla mig :o haha förra lektionen skulle jag vara innebandymålvakt =NOT GOOD. haha, nicke henke och macke sköt tre skott i rad på mitt högra knä fan va ont de gjorde, o emma sköt på gallret på min hjälm 2 gånger. jag fick psyke och välte målet och la mig under det:) det hela slutade med att jag fick byta me nicke o jag regerade planen som utespelare=D
iaf, haha det jag skulle komma till, idag hade delade vi upp klassen i två lag, jag och anna och resten killar, och det andra laget var lite blandat (och NEJ vi fick inte välja själva) haha först gjorde vi lite roliga staffet grejer, som t.ex att 4 pers skulle sitta på en tjock matta och resten av laget skulle dra den över hela gympasalen, så fucking ägda det andra laget bleeev=D sen körde vi spökboll som är mina skills, jag lyckas alltid vara klar sist för jag springer runt så mkt så ingen kan träffa mig =D när vi vann så avslutade jag alltihopa med min snyggaste replik: "SUCK ON THAT BITCHES" och Jimmy började härja om att jag e kaxig:o haha vad får han det ifrån?(a)

orkar inte skriva nu, måste plugga som faen
-kemi läxa
-biologi läxa (skriftlig)
-svåår spanska läxa + spanska prov nästa vecka
-hemkunskap
-jobba me matten hemma för högre betyg, prov nästa vecka


 
ttyl bitches;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0